Partaj i lördags @ Mattias place :D

I lördags var jag på fest hos mattias med mina älsklingar. För en gångs skull så var vi inte sen, vi var de första som kom, mattias o co satt med mjukisar o skulle äta middag hihihi...
Ja, vi vet inte hur man passar tiden antingen så kommer vi för tidigt lr för sent hhihi va ska man göra :P
Jag var chaffisen dvs att jag var nykter. Jag kände mig duktig men det var lite jobbigt när alla andra var pigga o glada hhihih medan sj så var man skit trött....
Vid kl 11 ville jag hem o sova hhih, så illa var det. Men stannade kvar för Elins o Mariams skull som ville vara kvar lite längre. Vid typ halv 1 orkade jag ingen mer o vi åkte hem... Skjutsade först Affe, Mohamed o Mia hem :D

Eftersom bilder förklarar mer än tusen ord så tänkte jag sluta skriva o visa bilder från festen istället :D
Here they  come :







Japp, det var roligt, knäpp o normalt :D
Hoppas att ni andra har haft en rolig lördag ni med :D

CATCHA LATER
XOXO KADJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0