PRIMARK

Ta mig till primark. Det enda jag se fram emot att flytta till london e för att få shoppa på primark.
Jag o Gurra satt o pratade om det igår. Aså folk dödar varandra där inne. Jag var där för kanske 3 år sen. O då var det typ att man fick ta en skit stor korg som man fyller med kläder. Sen när man kommer fram till provhytten så ska man stå o köa i typ 1 timme. När det väl ens tur så säger de att man bara få ta med sig 5 plagg in o sen står man där med typ 30 plagg ihihih nice.
Vissa e smarta o prövar vart som helst istället för att köa.... Men Jag lovar guys som ska in på primark vvarning. Det kan ske catfights därinnne. Tjejer varning ta inte en plagg som nån annan vill gärna ha för det kan sluta illa hihih :D

Men nu måste jag sticka på möte. Vi höres. Jag längtar till primark o shoppa billigt hihi :D



CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0