Saknar Alanya till 100 :(

Två tjejer ska åka till Alanya på lördag, jag bli så avundsjuk. Det gjorde att jag tänkte på min o Mias tider i Alanya.
Det var skit kul. Saknar det jättemkt jag vill åka tillbaka dit.
Inga tider att passa, inga gäster att ta hand om,inga bekymmer. Man vaknar går till stranden som ligger typ 10m bort från hotellet. Kommer hem duschar, går ut o lunchar, shoppar, robinhood(krog) hela natten lång sen samma sak igen :D
Saknar livsstilen därborta,saknar värmen, fina utsikten och  saknar Frankie o Jelle våra holländar kompisar därborta som var en del av vår roliga semester 09 :(




Vår underbara hotell :D


Den här låten är tillgänlad till FRANK hans favorit Alanya låt som han brukadesäga



JAG VILL TILLBAKA :(

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0