Surprise its Bilträff à la mediamarkt:P

Ja som sagt  så jobbade jag stängning idag. Det jag o de jag jobbade inte visste var att det inte skulle vara en vanlig stängning. När det började rulla in en massa folk märkte vi att det var bilträff uppe på Mediamarkt jippi.
Enligt gästerna så var det tydligen inte en vanlig bilträff utan att det var ett STORT bilträff, folk från olika städer körde hit o allt möjligt. Så det förklarade vf det var skit mkt folk hihih.....

för att inte skriva all detaljer om hur vi slet. Så kan jag bara säga så här vi var endast 3 pers o sålde nästan en 4 :D
Bra team alltså. Det här var min sista stängning med Jocke o jag kan lova att den e minnesvärd hihi :D

Efter att vi tackade nej till fler beställningar kl typ 20 över 12 tog vi lite frisk luft o kollade på bilarna sen körde vi hårt med städningen. Vi blev klara tidigare än va jag förväntade mig runt typ halv 3 hihih

Nu ska jag bara surfa en stund sen sova :D
Så där var min lördag kväll hoppas att ni har haft en roligare lördag iaf ta hand om er pösss

FÖRE

 

EFTER

Så där ser det ut när man kommer hem. Se fan ut som det på dan

Alla sover o lilla jag kommer just hem från jobbet :(

Trött tjej med skit ont i fötterna men men det var roligt ändå hihi

 

Bra jobbar grabbar : D

 

Nä men nu sover jag pööööös

CATCHA LATER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0