Trippelmord i Härnösand

Igår skedde det tydligen ett trippelmord i Hsand. En pappa, en son o en dotter har blivit mördade och deras 21 åriga låtsas brorsha erkände mordet idag.

Aså seriöst jag fattar inte. Hur fan kan man göra nåt sånt. VA finns det för sjuka människor därute.
Va e det för sorts människa som e kapabel att döda 3 personer varav 2 av de är mindre än 16 år :OOO
Nu e mördaren t.o.m en halvbrorsha till de :O Aså va :O jag bli så ARG
Kan man verkligen ha så mkt hat att man får tanken o vågar döda en människa.
Jag vet att det inte angår mig men FY säger jag bara FYYYYYYYYYYYY!!!! Sånna folk borde förintas.
Man tjänar ingenting på att hämnas lr döda andra det vill jag att alla ska veta. De som har gjort en illa kommer få tillbaka det på ett annat sätt. Låt karma ta hand om det.
Jag känner inte de som dog men den enda jag vet e att de bodde i in första hemstad i sverige o gick i min gammla skola i Härnösand.
Jag lider med deras familj o vänner. RIP vem ni nu e :(

Jag fattar verkligen inte människor. Va e det för fel på PEACE liksom....

Vill ni läsa mer tryck på länken som följer http://allehanda.se/start/1.2024214-nu-lagger-polisen-locket-pa


CATCHA LATER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0