Emotional :(

Nu har jag jobbar klart :D Fä äntligen sova jippi :D
När jag kom till jobbet idag var det inte direkt skit roligt hihih jag, Elin o Mary satt o grät på uteserveringen :'(
Det slog oss att vi kommer att separeras snart, att snart kommer vi inte kunna skapa fler minnen tillsammans.
Aså tjejer av alla mina vänner så e ni de ändå som är ledsena o verka verkligen komma att sakna oss, ni vet inte hur mkt det gör mig att glad att vi kommer åtminstone kommer bli saknade av 2 personer :)
Ni betyder mkt för oss o ni kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta <3


Jag har försökt förtränga bort tanken att vi inte bor kvar snart, att vi inte kommer ses på ett tag... Jag har försökt vara stark men när ni e ledsna bli jag åxå ledsen alla mina känslor kommer fram.
Så snälla  försök att sluta tänka på framtiden o ta vara på tiden vi har kvar genom att ha kul tillsammans o bilda fler minnen :)

Jag känner att jag är lycklig lottad. Vissa har en bästa vän men jag har 4 av de som betyder mkt för mig.
Jag älskar er skit mkt ni är som familjmedlemmar för mig o  ni  kommer alltid finnas i mitt hjärta no matter what...

Don't worry cuz I've learned that true friendship continues to grow, even over the longest distance and a memory lasts forever and never does die. True friends stay together and never say goodbye....


Jag älskar er <3

Nämen nu ska jag sova innan jag börja få tårar igen.
Sovgott allesammans o ta hand om er pöss


CATCHA LATER



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0